ادویه دودی چیست
ادویه دودی چیست و طرز تهیه آن چگونه است؟
15 فروردین 1401
درمان گیاهی سیاتیک
درمان سیاتیک با سیاه دانه – درمان های خانگی برای نجات از سیاتیک
18 فروردین 1401

داروی میگرن گیاهی + بهترین داروی گیاهی برای میگرن

آخرین بروز رسانی 25 آذر 1402 توسط Fateme amooshahi

میگرن یک بیماری شایع عصبی است که سبب سردرد شدید و تپش یک سمت سر می‌شود و معمولا با حالت تهوع، استفراغ، سرگیجه و … همراه است. امروزه سردردهای میگرنی گریبان گیر بسیاری از افراد در سراسر جهان شده است که درمان آن همیشه با مصرف داروهای شیمیایی میسر نخواهد بود؛ از این‌رو افرادی که به میگرن مبتلا هستند، همواره در تلاش هستند تا راهکاری را برای کاهش سردردهای میگرنی پیدا کنند و به دنبال داروی میگرن گیاهی هستند.

بدون تردید بهره‌گیری از روش‌های درمانی گوناگون و تغییر سبک زندگی، می‌توانند به کاهش حملات میگرنی در یک فرد کمک کرده و شدت حملات را کاهش دهند. درمان میگرن با طب سنتی از جمله روش‌های درمانی برای کوتاه کردن یا کاهش دادن شدت حملات میگرنی به‌حساب می‌آید که در آن از داروهای گیاهی استفاده می‌شود. به‌طور کلی گیاهان مختلفی چون نعناع فلفلی، بابونه، زنجبیل، تخم گشنیز، روغن اسطوخودوس و … به عنوان دارو و درمان میگرن در طب سنتی به بیماران پیشنهاد می‌شوند.

در حال حاضر شرکت‌های گوناگونی از قبیل بازرگانی زرین گیاهینه در زمینه توزیع و عرضه انواع محصولات گیاهی درمان سر‌درد میگرنی به صورت عمده و خرده فروشی مشغول فعالیت هستند که متقاضیان، می‌توانند به راحتی با مراجعه سایت و مشورت با کارشناسان این حوزه به ثبت سفارش اقدام کنند. 

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا به معرفی داروهای گیاهی مناسب برای درمان میگرن بپردازیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.   

داروی گیاهی برای میگرن

سردردهای میگرنی یکی از عارضه‌های عصبی کلافه‌کننده است که بسیاری از افراد در ایران و سراسر دنیا با آن مواجه شده‌اند. میگرن در دسته سردردهای معمولی قرار نمی‌گیرد و درمان آن به راحتی امکان‌پذیر نخواهد بود. بدون تردید مصرف دائمی داروهای شیمیایی برای تسکین میگرن در دراز مدت به سلامتی فرد آسیب می‌رساند؛ از این‌رو درمان میگرن با طب سنتی پیشنهاد مطلوب و مناسبی برای بیماران خواهد بود.

درمان خانگی میگرن با محصولات و گیاهان دارویی به عنوان نوعی شیوه درمانی برای کاهش و شدت حملات میگرنی به‌حساب می‌آید که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. شرکت‌های فعال در زمینه محصولات عطاری و گیاهی به عنوان مرجع توزیع و فروش انواع گیاهان دارویی و درمانی شناخته می‌شوند که بیماران، می‌توانند با کارشناسان حوزه داروهای گیاهی مشورت کرده و بهترین دارو و درمان میگرن را انتخاب کنند.

8 درمان سردرد میگرنی با درمان گیاهی میگرن

درمان گیاهی میگرن و تغییر شیوه زندگی به کاهش حملات عصبی منجر به میگرن کمک شایانی خواهند کرد. در ادامه به برخی از بهترین و موثرترین داروهای گیاهی برای تسکین و کاهش سردردهای میگرنی اشاره می‌کنیم:

  • گیاه رزماری 

رزماری از گیاهان بومی منطقه مدیترانه محسوب می‌شود که از آن برای درمان و تسکین میگرن استفاده کرد. لازم به ذکر است که روغن رزماری را می‌توان به صورت رقیق و موضعی برای اهداف درمانی استنشاق کرد. از سایر خواص درمانی رزماری، می‌توان به درد ماهیچه ها، اختلالات عصبی، گردش خون، بیماری‌های کبد و … اشاره کرد.

فروش عمده رزماری خشک

  • روغن اسطوخودوس

اسطوخودوس از گیاهان دارویی با بوی شیرین است که بومی مناطق کوهستانی اطراف مدیترانه بوده و در حال حاضر به صورت گسترده در سراسر اروپا، استرالیا و آمریکای شمالی کشت و برداشت می‌شود. استنشاق روغن اسطوخودوس به مدت 15 دقیقه یا مالیدن روغن رقیق شده بر روی شقیقه به تسکین دردهای میگرنی کمک خواهد کرد.

فروش عمده اسطوخودوس

  • بابونه

بابونه از گیاهان بومی کوه‌های بالکان به‌حساب می‌آید که به صورت گسترده در طب سنتی سراسر جهان برای درمان عارضه‌هایی چون سردرد، نیش حشرات، مشکلات تنفسی، التهاب و سرگیجه استفاده می‌شود. گیاه بابونه از دیرباز به عنوان داروی گیاهی موثر برای کاهش سردرد میگرنی مصرف می‌شده است.

فروش عمده گل بابونه شیرازی

 

  • نعناع فلفلی

نعناع فلفلی از گیاهان بومی سراسر آمریکای شمالی، آسیا و اروپا محسوب می‌شود که از برگ‌ها و اسانس آن برای اهداف دارویی و آشپزی استفاده می‌شود. مصرف روغن نعناع فلفلی به صورت موضعی به درمان سردرد میگرنی کمک شایانی خواهد کرد.

فروش عمده نعناع فلفلی

  • زنجبیل

زنجبیل از گیاهان گرمسیری آسیایی با قدمت بیش از 2000 سال است که در طب سنتی کشورهایی چون چین، هند و … مورد استفاده قرار می‌گرفته است. امروزه از زنجبیل در کنار مصرف غذایی به عنوان داروی گیاهی برای درمان التهاب، از بین بردن ویروس و باکتری، تسکین درد میگرن، حالت تهوع، مشکلات عصبی و … استفاده می‌شود.

  • تخم گشنیز

دانه گیاه گشنیز بیش از 7000 سال است که در طب سنتی برای درمان بیماری‌هایی چون آلرژی، دیابت، میگرن و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه از این گیاه دارویی برای تسکین فشار سینوس و سردرد با ریختن آب داغ بر روی دانه‌های تازه و استنشاق بخار بهره می‌برند. همچنین تخم گشنیز برای جویدن، ریختن در غذا یا چای مناسب خواهد بود. 

  • گل مینا

گل مینا نوعی گیاه گلدار شبیه به گل مروارید است که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین گیاهان دارویی برای تسکین علائم میگرن عصبی شناخته می‌شود و هیچ‌گونه عوارضی برای بدن ندارد.

  • سنبل الطیب

سنبل الطیب از گیاهان بومی اروپا و آسیا است که به صورت گسترده در آمریکای شمالی رشد می‌کند. این گیاه دارویی با خواص منحصر به‌فرد برای درمان بیماری‌هایی چون تپش قلب، لرزش، اضطراب و … مناسب خواهد بود. امروزه از این گیاه دارویی به عنوان دارو و درمان میگرن در طب سنتی استفاده می‌شود.   

خرید  داروی گیاهی درمان میگرن به صورت اینترنتی از بازرگانی زرین گیاهینه

گیاهینه به عنوان مرجع فروش محصولات دارویی و گیاهی کشور در اصفهان مشغول فعالیت است که محصولات متنوعی نظیر تخم گشنیز، زنجبیل، اسطوخودوس، گل مینا، بابونه، نعناع فلفلی، رزماری و … را به عنوان دارو و درمان میگرن به صورت عمده و جزئی به فروش می‌رساند. متقاضیان خرید محصولات گیاهی و دارویی تسکین میگرن، می‌توانند با مراجعه به سایت گیاهینه و مشاوره با کارشناسان این حوزه از طریق تماس با شماره تلفن‌های 09134107048 و 03195010045 یا شبکه‌های اجتماعی چون واتساپ و اینستاگرام به ثبت سفارش آنلاین اقدام کنند.    

بازرگانی زرین گیاهینه، محصول خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به حجم بار از طریق اتوبوس، پست‌بار و باربری در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مقرون به‌صرفه به اقصی نقاط کشور ارسال می‌کند.   

در صورتی که به انواع ادویه جات مانند خرید زرچوبه ، خرید دارچین ، خرید پودر نارگیل نیاز دارید نیز می توانید از سایت گیاهینه تازه ترین و با کیفیت ترین ادویه جات را تهیه کنید .

تیم تحریریه گیاهینه
تیم تحریریه گیاهینه
بازرگانی زرین گیاهینه یکی از پیشگامان عرضه ی کاربردی گیاهان بوده و گیاهان متنوع را با فرآوری های مختلف (ادویه، بذر، روغن و...) در دسترس عموم قرار داده است و حال با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در تلاش است که بیشتر از قبل مخاطبان خود را راضی نگه داشته و راحتی را برای آنها به ارمغان آورد.
3.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها