فواید ماسک زنجبیل
فواید ماسک زنجبیل برای لک صورت، جوش صورت و جوانسازی پوست
3 تیر 1401
قیمت نبات به صورت عمده
قیمت نبات به صورت عمده
31 مرداد 1401

لیست قیمت انواع حبوبات فله ای گیاهینه

آخرین بروز رسانی 23 مرداد 1402 توسط Fateme amooshahi

حبوبات یکی از اقلام موردنیاز زندگی روزمره بسیاری از افراد است و بخش عظیمی از صنعت خوراکی را به خودش اختصاص داده است، ارزش غذایی و املاح موجود در حبوبات باعث شده است که بازار فروش عمده حبوبات، رونق بالا و درنتیجه درآمد خوبی داشته باشد. فروش عمده حبوبات ممکن است نسبت به فصلی بودن محصول و یا نحوه ارائه به‌صورت فله یا دسته‌بندی متفاوت باشد. ازآنجاکه کشور ایران در زمینه تولید حبوبات کاملا خودکفا نیست و نمی‌تواند سالانه حبوبات را در مقادیر موردنیاز کشور تامین کند، ناچار به واردات برخی از حبوبات است، به همین دلیل است که نمی‌توان قیمت حبوبات عمده را به‌صورت دقیقی بیان کرد. علاوه بر موردی که به آن اشاره کردیم نوع بسته‌بندی و کیفیت محصول هم در میزان قیمت روز حبوبات تاثیر مستقیم دارند، همچنین کیفیت محصول می‌تواند عامل مهمی در قیمت‌گذاری حبوبات باشد، یعنی اگر محصول ارائه‌شده دارای رنگ و شکل ظاهری مطلوبی باشد، فروش بهتری هم خواهد داشت. در بخش زیر قیمت حبوبات فله به ‌صورت عمده را با هم بررسی می‌کنیم با ما همراه باشید.

 

قیمت عمده لوبیا قرمز

لوبیا قرمز ازجمله حبوبات مصرفی در کشور است و در برخی از استان‌ها کشت می‌شود البته لوبیا قرمز وارداتی نیز وجود داشته و عرضه می‌شود که این مسئله باعث شده است که نوسانات قیمت ارز بر قیمت آن تاثیر بگذارد. ازجمله عوامل دیگری که بر قیمت این محصول موثر است دست‌چین بودن و همچنین بوجاری و یکدست بودن آن است که تاثیر مستقیمی در قیمت لوبیا قرمز دارد . اگر شما به دنبال قیمت عمده لوبیا قرمز فله‌ای هستید باید بدانید کیفیت و اندازه این محصول مهم‌ترین مسئله در تعیین نرخ آن محسوب می‌شود همچنین اگر لوبیا دارای زمان پخت کمتر و یا در زمان پخت شکل ظاهری و طعم مناسب‌تری داشته باشد قطعا دارای نرخ بالاتری است.

 

قیمت عمده لوبیا سفید

لوبیا سفید خواص و فواید بسیار زیادی نیز دارد و در بیشتر غذاها از آن استفاده می‌شود و سرشار از مواد معدنی مفید و پرخاصیت است که برای سلامتی عمومی بدن بسیار مناسب است. این محصول اغلب در کشور تولید می‌شود و کمتر وارداتی است. لوبیا سفید معمولا به دو صورت لوبیا سفید دست‌چین  و لوبیا سفید بوجاری شده در بازارتوزیع می‌شود. تفاوت قیمت لوبیا سفید در میزان تمیز بودن آن است. لوبیا سفید بوجاری شده مقدار کمی ضایعات به همراه دارد. اما لوبیا سفید دست‌ چین کاملا تمیز و خالی از هرگونه ضایعات است. به همین دلیل قیمت لوبیا سفید در بازار متغیر است و کاملا به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌طورکلی قیمت لوبیا سفید بوجاری از لوبیا سفید دست‌چین کمتر است.

 

قیمت عمده لوبیاچیتی

لوبیاچیتی یکی از پرمصرف‌ترین اقلام در حبوبات است که دلیل تقاضای زیاد آن، میزان پروتئین بسیار زیاد موجود در آن است. بخش زیادی از لوبیا چیتی کشور از طریق واردات تامین می‌شود، بنابراین قیمت آن به نوسانات ارز وابسته است و با توجه به افزایش نرخ دلار که منجر به افزایش کالاها به‌خصوص حبوبات و موادغذایی شده است. همچنین کیفیت لوبیاچیتی ساده در قیمت آن تاثیر گذار است.

 

قیمت عمده لوبیای چشم‌بلبلی

لوبیا چشم‌بلبلی به‌عنوان یکی از کم‌مصرف‌ترین حبوبات موجود در بازار ایران است که صادرات و واردات آن بسیار کمرنگ است. با توجه به اینکه تولید و کشت لوبیا چشم‌بلبلی در استان‌های جنوبی کشور مانند خوزستان، شوشتر و دزفول انجام می‌گیرد، قیمت آن با توجه به کیفیت بسیارمتفاوت است. هرساله لوبیا چشم‌بلبلی مورد تقاضای بازار در این استان تولید و عرضه می‌شود. خوش‌طعم و خوش پخت بودن لوبیا چشم‌بلبلی موجود در بازار موجب افزایش قیمت این محصول شده است. لوبیا چشم‌بلبلی خارجی از کشورهای میانمار و ماداگاسکار تامین می‌شود. تمیزی و یکدست بودن لوبیا چشم‌بلبلی وارداتی موجب بالاتر بودن قیمت این نوع لوبیا شده است.

 

قیمت عمده نخود

نخود به‌عنوان یکی از پرمصرف‌ترین حبوبات در بازار به‌عنوان یک محصول صادراتی به کشورهای همسایه نیز مشتریان زیادی دارد. با توجه به عوامل مختلف، افزایش قیمت نخود صادراتی در میان تمام حبوبات شایع است. عوامل موثر بر قیمت صادرات نخود شامل گران شدن ارز و هزینه گمرک، هزینه بالای بسته‌بندی و همچنین دستمزد کارگران در کارخانه‌ها بسته‌بندی نخود می‌شود.

 

اگر شما به دنبال خرید عمده انواع حبوبات هستید، ما مرغوب‌ترین نوع حبوبات را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت حبوبات فله به ‌صورت عمده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

قیمت عمده لپه

لپه سرشار از پروتئین است و فیبر بالایی دارد و برای کسانی که دچار بیماری قلب و عروق هستند غذایی بسیار مناسب محسوب می‌شود این مسئله باعث شده قیمت این محصول بالا باشد. البته نوع و درجه کیفیت محصول نیز در قیمت تاثیر گذار است. لپه در سه نوع درجه‌یک، درجه‌دو و درجه سه به فروش می‌رسد. ازنظر ظاهری نیز لپه‌ها انواع گوناگونی دارد؛ لپه ریز و درشت که مطمئنا لپه درشت‌تر باکیفیت‌تر است و در هنگام پخت باید از حالت سفتی به نرمی تبدیل شود. این خاصیت لپه درجه‌یک است و هراندازه برای این نوع هزینه پرداخت کنید ارزش داشته و می‌شود روی آن قیمت گذاشت.

 

قیمت عمده عدس درشت

واردات عدس درشت به کشور بیشتر از طریق کشور کانادا که در زمینه تولید عدس در دنیا معروف و شناخته‌شده است، انجام می‌شود. به دلیل همین مسئله قیمت خرید عمده عدس کانادایی در بازار و میزان تقاضای مصرف آن در داخل کشور تعیین‌کننده قیمت آن است و به دلیل نوسانات ارز داخلی و خارجی دچار تغییرات زیادی شده است.

 

قیمت عمده عدس ریز

در کشور ایران استان‌های اردبیل، فارس، گلستان و کرمانشاه در زمینه کشت و تولید عدس فعالیت دارند. فاکتورهایی مانند رنگ، اندازه، طعم ازجمله مواردی می‌باشند که در تعیین قیمت عدس ریز محلی تاثیر زیادی دارند. طعم و رنگ بهتر عدس محلی سبب شده است که تقاضا جهت خرید این محصول در بازارهای داخلی افزایش داشته باشد که به‌تبع باعث افزایش قیمت عدس ریز محلی نسبت به دیگر انواع آن شده است. عدس ریز محلی به‌صورت فله و بسته‌بندی به فروش می‌رسد و قیمت عدس ریز محلی به‌صورت بسته‌بندی از نوع فله آن بیشتر است.

 

قیمت عمده ماش

انواع ماش ازجمله حبوباتی هستند که خاصیت‌های بی‌شماری برای آن‌ها تابه‌حال گزارش‌شده است. این نوع دانه در ایران و سرتاسر جهان کشت می‌شود. در بازار حبوبات ایران، انواع ماش خارجی نیز به چشم می‌خورد. انواع ماش‌های خارجی کیفیت بالاتری نسبت به انواع داخلی دارند. هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کیفیت پخت، ظاهر آن‌ها یک‌ دست‌تر بوده و بعد از پخت نیز، هیچ دانه ماش نپزی وجود ندارد. ماش‌های وارداتی در ایران، اغلب از کشورهایی از قبیل استرالیا، ازبکستان، میانمار، هند و آرژانتین است. به همین دلیل نوسانات قیمت ارز نیز بر روی قیمت آن موثر است.

 

قیمت عمده دال عدس

همان‌طور که گفته شد باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین عدس، دال است که در کلیه بازارها موجود است و تمامی مشتریان می‌توانند آن را به‌راحتی خریداری نمایند؛ همچنین علاوه بر این‌ها دارای خواص فراوانی است، دال عدس ازجمله حبوباتی است که در ایران تولید نمی‌شود و تنها از کشور کانادا با برندهای مختلف وارد کشور می‌شود.

 

سایت اینترنتی ما مرغوب‌ترین نوع حبوبات را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند برای اطلاع از قیمت حبوبات فله و خرید حبوبات به ‌صورت عمده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تیم تحریریه گیاهینه
تیم تحریریه گیاهینه
بازرگانی زرین گیاهینه یکی از پیشگامان عرضه ی کاربردی گیاهان بوده و گیاهان متنوع را با فرآوری های مختلف (ادویه، بذر، روغن و...) در دسترس عموم قرار داده است و حال با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در تلاش است که بیشتر از قبل مخاطبان خود را راضی نگه داشته و راحتی را برای آنها به ارمغان آورد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها