قیمت حبوبات
لیست قیمت انواع حبوبات فله ای گیاهینه
30 مرداد 1401
فواید زعفران
خواص دارویی زعفران چیست؟ – فواید زعفران
1 شهریور 1401

قیمت نبات به صورت عمده

آخرین بروز رسانی 31 مرداد 1401 توسط تیم تحریریه گیاهینه

قیمت روز انواع نبات به صورت عمده

نبات یکی از خوراکی‌های شیرین پرطرفدار و محبوب به‌حساب می‌آید که به عنوان نوعی قند تهیه شده از نیشکر شناخته می‌شود. این محصول در انواع مدل‌های مختلف توسط شرکت‌های تولیدی روانه بازار می‌شود. نبات در طب سنتی از خواص دارویی و درمانی فراوانی برخوردار بوده است که خاصیت ملین و ضد نفخ بودن آن در زندگی روزمره افراد کاربرد ویژه‌ای دارد. در این مقاله به بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت نبات پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

انواع نبات در بازار محصولات فرآوری شده و تنقلات به صورت نبات شاخه، خرده نبات، نبات چوبی (نی دار) و نبات تخته موجود است که هر کدام کاربرد خاصی دارند. برای مثال شاخه نبات و نبات چوبی به عنوان پرمصرف‌ترین انواع نبات شناخته می‌شوند که از شاخه نبات اغلب برای تزیین سفره‌های عقد و هفت سین و از نبات چوبی برای پذیرایی در مهمانی و کافه‌ها برای شیرین کردن چای و نوشیدنی‌های گیاهی استفاده می‌شود.

قیمت نبات در بازار تحت تاثیر فاکتورهای مختلف از قبیل زعفرانی یا ساده بودن نبات، شکل نبات، کیفیت نبات و … تعیین می‌شود؛ از این‌رو متقاضیان خرید نبات، می‌توانند با توجه به نیازشان به تهیه نبات از مراکز معتبر چون بازرگانی زرین گیاهینه اقدام کنند.

گیاهینه به عنوان مجری فروش انواع نبات و پولکی در اصفهان مشغول فعالیت است که انواع نبات درجه یک را با قیمت مقرون به‌صرفه عرضه می‌کند؛ از این‌رو متقاضیان خرید انواع نبات، می‌توانند برای استعلام قیمت عمده نبات و پولکی با کارشناسان این حوزه در گیاهینه ارتباط برقرار کنند.

در اینجا قصد داریم اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با انواع نبات موجود در بازار و قیمت عمده نبات در اختیارتان قرار دهیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

انواع نبات در بازار

نبات نوعی قند است که از نیشکر به‌دست می‌آید و به شکل‌های مختلفی در بازار موجود است. انواع و اقسام نبات بر اساس نوع و میزان فرآوری این محصول دسته‌بندی می‌شوند. هر کدام از انواع انبات کاربردهای خاص خود را دارند.

اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عمده انواع نبات و پولکی شناخته می‌شود که پولکی در واقع سوغات اصلی و محبوب این شهر است. به‌طور کلی انواع نبات موجود در بازار به صورت نبات شاخه‌ای (شاخه نبات)، نبات تخته، خرده نبات و نبات چوبی (نبات نی دار) هستند که هر یک برای مصارف مختلفی کاربرد دارند. همچنین انواع نبات با طعم ساده و زعفرانی توسط تولیدی‌ها عرضه می‌شوند که نبات زعفرانی از طرفداران بیشتری برخوردار است.

قیمت عمده انواع نبات در بازار روز   

امروزه از انواع نبات برای پذیرایی در مجالس، تزیین سفره‌های عقد، رفع سردی دستگاه گوارش با خاصیت ضد نفخ و … استفاده می‌شود. قیمت روز نبات در بازار تحت تاثیر عوامل گوناگونی از قبیل نوع فرآوری و مدل نبات، میزان کیفیت نبات، ساده یا زعفرانی بودن نبات، میزان، خلوص و کیفیت زعفران به‌کاررفته در تولید نبات تعیین می‌شود. در حال حاضر عمده نباتی که در بازار خرید و فروش می‌شود از نوع نبات زعفرانی است و بالطبع قیمت بالاتری از نبات ساده دارد.

به‌طور کلی نبات چوبی (تک نفره) در مقایسه با انواع نبات از قیمت بالاتری برخوردار است و بعد از آن با توجه به نحوه فرآوری، نبات شاخه‌ای، تخته نبات و خرده نبات قرار می‌گیرند؛ بنابراین افرادی که به دنبال خرید نبات هستند، می‌توانند با توجه به نوع مصرف به تهیه انواع نبات از مراکز معتبر اقدام کنند.

بازرگانی زرین گیاهینه به عنوان مرجع خرید و فروش انواع نبات و پولکی در اصفهان مشغول فعالیت است که محصولات باکیفیت را به صورت عمده و جزئی با قیمت مناسب روانه بازار می‌کند.

خرید اینترنتی انواع نبات از گیاهینه

در حال حاضر مراکز گوناگونی در سراسر کشور چون بازرگانی زرین گیاهینه در زمینه خرید و فروش عمده انواع نبات مشغول فعالیت هستند. گیاهینه این امکان را برای متقاضیان خرید عمده نبات فراهم کرده است تا با مراجعه به صفحه محصول در هر ساعت از شبانه‌روز از قیمت انواع نبات و پولکی مطلع شوند. همچنین مشتریان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 09134255340 و 03195010045 با پشتیبانی سایت گیاهینه ارتباط برقرار کرده و به استعلام قیمت روز انواع نبات اقدام کنند.

لازم به ذکر است که فروشگاه گیاهینه انواع و اقسام پولکی اصفهان چون پولکی ساده، پولکی کم زعفران، پولکی زعفرانی، پولکی زنجبیلی، پولکی لیمویی، پولکی نارگیلی، پولکی کنجدی و … را به فروش می‌رساند که متقاضیان می‌توانند در این صفحه از قیمت روز انواع پولکی آگاهی کسب کنند.

این نکته را در نظر بگیرید که متقاضیان خرید انواع نبات و پولکی می‌توانند به صفحه سفارش سریع گیاهینه مراجعه کرده و به ثبت سفارش اینترنتی اقدام کنند. این مجموعه محصولات خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به حجم بار از طریق اتوبوس، باربری و پست در سریع‌ترین زمان ممکن با حداقل هزینه ارسال در اقصی نقاط کشور به متقاضیان تحویل می‌دهد.

تیم تحریریه گیاهینه
تیم تحریریه گیاهینه
بازرگانی زرین گیاهینه یکی از پیشگامان عرضه ی کاربردی گیاهان بوده و گیاهان متنوع را با فرآوری های مختلف (ادویه، بذر، روغن و...) در دسترس عموم قرار داده است و حال با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در تلاش است که بیشتر از قبل مخاطبان خود را راضی نگه داشته و راحتی را برای آنها به ارمغان آورد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها