خرید و قیمت بابونه درفصل برداشت
فصل گل بابونه کی است؟ شکل گل بابونه
29 اردیبهشت 1399
ادویه چیست؟ + لیست ادویه های پرکاربرد + شاه ادویه ها
ادویه چیست؟ + لیست ادویه های پرکاربرد + شاه ادویه ها
9 تیر 1399

فصل برداشت نارنج شیراز کی است؟ + قیمت بهار نارنج خشک

خرید و قیمت بهار نارنج شیراز در فصل برداشت

آخرین بروز رسانی 5 اسفند 1402 توسط Fateme amooshahi

با فرا رسیدن فصل بهار و گذر از میانه فروردین، غنچه‌های سفید نوشکفته در میان برگ‌های درختان نارنج در هر کوی و برزنی به آرامی باز می‌شوند و عطر دل انگیزشان هر مشامی را سرمست می‌کند. رنگ و بو بهار در شیراز با شکفتن بهار نارنج دو‌چندان می‌شود و این موضوع در مناطق مرکزی شهر، نارنجستان‌هایی چون قوام، سعدی و دلگشا مشهودتر از دیگر نقاط شیراز است.

گل بهار نارنج یکی از مهمترین سوغاتی‌های شهر شیراز به‌شمار می‌آید که بدون تردید عطر دلنشین آن در کنار خواص دارویی فراوان سبب شده است تا اغلب افرادی که به منظور بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شیراز به این شهر سفر کرده‌اند، نتوانند از آن به راحتی بگذرند و برای تهیه عرق بهار نارنج، مربای بهار نارنج و … به خرید این گیاه خوش عطر و طعم اقدام کنند.

هر ساله خرید و قیمت بهار‌نارنج در بازار روز محصولات گیاهی و عطاری در فصل بهار که زمان برداشت این محصول در شهر گل و خرید گلاب است، رونق می‌یابد.

از این‌رو بسیاری از مراکز خرید و فروش محصولات گیاهی از قبیل بازرگانی گیاهینه در زمینه خرید و فروش عمده بهار نارنج مشغول فعالیت هستند و به شما در تهیه محصول با کیفیت و قیمت مناسب کمک می‌کنند.

بنابراین اگر قصد کسب اطلاعات در ارتباط با خرید و فروش بهار نارنج شهر شیراز را دارید، توصیه می‌کنیم به مراکز خرید و فروش معتبر و مجاز بهار نارنج مراجعه کنید.

در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات کاملی در ارتباط با زمان برداشت، خرید و قیمت بهارنارنج در اختیارتان قرار دهیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فصل برداشت بهار نارنج شیراز

آیا می‌دانید بهار نارنج چیست؟ چه فصلی در شیراز برداشت می‌شود؟ وضعیت خرید و قیمت بهارنارنج شیراز در بازار چگونه است؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت که بهار نارنج از شکوفه‌های خوشبو و سفید رنگ درخت نارنج  به‌حساب می‌آید و هر ساله با فرا رسیدن فصل بهار در میان برگ‌های همیشه سبز درختان نارنج نمایان می‌شود و عطر و بو دلنشینی از آن به مشام می‌رسد.

خودنمایی بهار نارنج در ماه اردیبهشت چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و هر کسی در این ماه به شهر شیراز سفر کند، بدون شک از بوی خوشایند بهار نارنج سرمست می‌شود.

شکوفه‌های بهار نارنج و مشتقات آن از مهمترین سوغات شهر شیراز به‌شمار می‌آیند که با فرا رسیدن ماه اردیبهشت برداشت آن آغاز می‌شود و از خواص فراوانی در درمان بیماری‌های روحی و جسمی برخوردار است. امروزه بسیاری از مراکز خرید و فروش محصولات عطاری در زمینه خرید و فروش بهار نارنج خشک شده و فرآورده‌های آن مشغول فعالیت هستند.

اگر به دنبال تهیه و خرید بهار نارنج و فرآورده‌های آن با کیفیت و قیمت مناسب هستید، بازرگانی گیاهینه به عنوان مرجع فروش محصولات عطاری به شما در خرید این محصول کمک می‌کند.

نحوه خرید و قیمت بهارنارنج تحت تاثیر فاکتورهای مختلف در بازار روز محصولات گیاهی و عطاری متفاوت است؛ پس اگر قصد دارید به خرید بهار نارنج مرغوب و با کیفیت اقدام کنید، توصیه می‌کنیم به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

قیمت بهار نارنج با کیفیت و مرغوب شیراز

بهار نارنج یکی از مهمترین محصولات گیاهی و سوغاتی شهر شیراز به‌شمار می‌آید که از بهار نارنج خشک شده و فرآورده‌های آن برای تسکین بسیاری از بیماری‌های روحی و جسمی استفاده می‌شود.

به طور کلی از بهار نارنج برای تهیه عرق بهار نارنج، مربای بهار نارنج، شربت و انواع دمنوش استفاده می‌شود.

بسیاری از کارگاه‌ها در زمینه تهیه و عرضه بهار نارنج مرغوب و مشتقات آن در حجم بالا مشغول فعالیت هستند و شما می‌توانید از نحوه خرید و قیمت بهارنارنج مرغوب و با کیفیت اطلاعات کسب کنید.

هرساله برداشت بهار نارنج در شهر شیراز تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه دارد و سالانه حدود 12 تن شکوفه بهار نارنج از این شهر برداشت می‌شود که بعد از استان مازندران، به عنوان دومین تولیدکننده بهار نارنج کشور شناخته می‌شود.

قیمت هر کیلو بهار نارنج در بازار روز محصولات گیاهی با توجه به کیفیت و مرغوبیت محصول بین 100 تا 150 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. به طور کلی خرید و قیمت بهارنارنج در فصل برداشت شیراز تحت تاثیر فاکتورهایی چون خالص بودن، تمیز بودن، میزان کشت بهار نارنج در سال و … تعیین می‌شود.

خرید و فروش عمده بهار نارنج شیراز به صورت اینترنتی از بازرگانی زرین گیاهینه

اگر به دنبال خرید بهار نارنج مرغوب و با کیفیت شیراز هستید، توصیه می‌کنیم در فصل برداشت یعنی اواسط اردیبهشت تا اواخر ماه به خرید این محصولات و فرآورده‌های آن اقدام کنید.

تازه و تمیز بودن بهار نارنج در قیمت روز آن تاثیرگذار است؛ بنابراین اگر قصد تهیه عرق، مربا، شربت و دمنوش بهار نارنج را دارید، بدون تردید بازرگانی گیاهینه به شما خدمات مربوط به خرید و قیمت بهارنارنج تازه و مشتقات آن را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خرید بهار نارنج شیراز را در فروشگاه آنلاین گیاهینه ثبت کنید یا از طریق  شماره تلفن‌های 09134255340 و 03195010045 با کارشناسان این حوزه ارتباط برقرار کرده و از خرید و قیمت بهارنارنج و جزئیات فروش و ارسال به سراسر کشور اطلاعات کسب کنید.

گیاهینه خرید و فروش عمده بهار نارنج شیراز و فرآورده‌های آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بسته‌‌بندی‌ های متنوع ارائه می‌دهد و محصول خریداری شده را با توجه به حجم از طریق باربری، اتوبوس و پست‌ بابرای مشتریان به اقصی نقاط کشور ارسال می‌کند.

تیم تحریریه گیاهینه
تیم تحریریه گیاهینه
بازرگانی زرین گیاهینه یکی از پیشگامان عرضه ی کاربردی گیاهان بوده و گیاهان متنوع را با فرآوری های مختلف (ادویه، بذر، روغن و...) در دسترس عموم قرار داده است و حال با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در تلاش است که بیشتر از قبل مخاطبان خود را راضی نگه داشته و راحتی را برای آنها به ارمغان آورد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها