فواید زعفران
خواص دارویی زعفران چیست؟ – فواید زعفران
1 شهریور 1401
قیمت سیاهدانه عمده
قیمت سیاهدانه عمده
8 شهریور 1401

لیست قیمت گیاهان دارویی گیاهینه در سال 1402

آخرین بروز رسانی 24 مرداد 1402 توسط Fateme amooshahi

قیمت گیاهان دارویی عمده


از دیرباز گیاهان دارویی برای درمان بیماری‌های گوناگون کاربرد داشته‌اند و امروزه هم در طب سنتی از خواص گیاهان مختلف چون آویشن، رزماری، نعناع، پونه، کاسنی، زنجبیل، بابونه، گل گاوزبان و … برای بهبود سلامتی بدن انسان استفاده می‌شود.

از طریق وبسایت گیاهینه می‌توانید برای خرید عمده گیاهان دارویی اقدام کنید.

در حال حاضر در بازار عطاری و خشکبار کشور، گیاهان دارویی جزو دسته اجناس با میزان خرید و فروش بسیار بالایی به‌حساب می‌آیند که طیف گسترده‌ای از مشاغل را دربر‌‌می‌گیرند و برای مصارف گوناگون کاربرد دارند.

گیاهان دارویی در بازار محصولات گیاهی به دسته‌های مختلف چون چای، برگ‌ها، گل‌ها و … تقسیم می‌شوند. عمده گیاهان دارویی در عطاری‌های سراسر کشور تولید داخل هستند که در استان‌های مختلف کشت و برداشت می‌شوند. همچنین بخش بسیار کمی از این محصولات به صورت وارداتی از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان و … روانه بازار عطاری کشور می‌شوند.

امروزه مراکز گوناگونی در سراسر کشور در زمینه عرضه و فروش گیاهان دارویی مشغول فعالیت هستند که متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی یا حضوری به خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

بازرگانی زرین گیاهینه به عنوان مجری فعال در زمینه خرید و فروش گیاهان دارویی در اصفهان شناخته می‌شود که این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا با مراجعه به صفحه محصولات از قیمت روز آن مطلع شده و در صورت تمایل به ثبت سفارش اینترنتی اقدام کنند.

در اینجا سعی خواهیم تا اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با عوامل تاثیرگذار بر قیمت گیاهان دارویی عمده در اختیارتان قرار دهیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

لیست گیاهان دارویی در گیاهینه

گیاهان دارویی با توجه به خواص منحصر به‌فردی که دارند برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. گیاهان دارویی هم به صورت تازه و هم خشک شده در بازار ادویه‌جات و خشکبار کشور در دسترس هستند.

در حقیقت گیاه دارویی به گیاهی گفته می‌شود که یک یا چند قسمت از آن چون ساقه، ریشه، برگ، گل و … دارای خاصیت دارویی بوده و برای درمان برخی از بیماری‌ها کاربرد دارند.

از گیاهان دارویی برای کاربردهای گوناگونی چون ادویه غذا، دمنوش‌های گیاهی، تهیه دارو و عطرسازی استفاده می‌شود.

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی از قبیل گیاهینه در زمینه توزیع انواع گیاهان دارویی به بازار عطاری و خشکبار کشور مشغول فعالیت هستند. لیست گیاهان دارویی در بازرگانی زرین گیاهینه شامل موارد زیر است:

  • غنچه گل محمدی
  • آویشن
  • گلپر
  • جینسینگ
  • سنبل الطیب
  • بابونه
  • گل گاوزبان
  • انواع چای و چای کوهی
  • اسطوخودوس
  • پونه
  • برگ کاسنی و برگ گزنه
  • گل بنفشه
  • و …

متقاضیان خرید گیاهان دارویی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گیاهینه به لیست گیاهان دارویی مراجعه کرده و از قیمت فروش محصولات آگاهی کسب کنند و ثبت سفارش آنلاین را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت گیاهان دارویی عمده

گیاهان دارویی در بازار عطاری و خشکبار کشور از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بسیاری از افراد و مشاغل از این محصولات در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

انواع گیاهان دارویی برای تهیه دمنوش‌های گیاهی، ادویه در آشپزی و تولید داروهای گیاهی کاربرد دارند. قیمت گیاهان دارویی عمده در بازار روز محصولات گیاهی تحت تاثیر فاکتورهای گوناگون تعیین می‌شود. از عوامل موثر بر قیمت عمده گیاهان دارویی، می‌توان موارد زیر را مطرح کرد:

  • میزان کشت و برداشت محصولات گیاهی با توجه به شرایط جوی کشور ایران
  • میزان تقاضا برای گیاه دارویی در طول سال
  • میزان صادرات گیاهان دارویی (برخی از گیاهان چون گلرنگ جزو محصولات صادراتی هستند که میزان تولید و صادرات آن بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد.)
  • نوسانات بازار ارز
  • کیفیت و مرغوبیت محصول

متقاضیان خرید عمده گیاهان دارویی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گیاهینه از قیمت روز محصولات گیاهی مختلف مطلع شده و در صورت تمایل به ثبت سفارش سریع و خرید دمنوش گیاهی اقدام کنند.

نکات مهم خرید عمده گیاهان دارویی

گیاهان دارویی همواره مورد توجه عموم و مشاغل مختلف قرار دارند؛ زیرا خواص منحصر به‌فرد این محصولات سبب شده است تا بسیاری از افراد برای درمان بیماری‌ها از گیاهان گوناگون استفاده کنند.

حال بسیاری از افراد این سوال را در ذهن دارند که برای خرید عمده گیاهان دارویی باید به چه نکات مهمی توجه کرد؟! در پاسخ به این سوال باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید گیاهان دارویی در فصل برداشت به صورت مستقیم از کشاورزان
  • خرید محصول تازه و تولید سال جدید (زیرا اغلب گیاهان دارویی پس از گذشت یک سال، عطر، بو و زیبایی ظاهری خود را از دست می‌دهند.)
  • خرید گیاهان دارویی خشک شده با بهترین روش (زیرا گیاه دارویی مرطوب به سرعت فاسد می‌شود و از وزن بسیار زیاد برخوردار خواهد بود.)
  • بررسی کامل سر و ته بار در کیسه یا کارتن در هنگام خرید محصول از کشاورز
  • خرید محصول به مقدار مورد نیاز مصرف یک سال (زیرا گیاهان دارویی به مرور زمان کیفیت خود را از دست می‌دهند و خراب خواهند شد.)

به‌طور کلی گیاهان دارویی باید در بسته‌بندی مناسب بر روی پالت در مکان خشک، خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری شوند؛ زیرا گرما سبب کسر وزن محصول شده و در نهایت رنگ گیاه تغییر می‌کند و بافت خود را از دست می‌دهد که در نهایت خاصیت دارویی گیاه کاهش پیدا خواهد کرد.

خرید عمده گیاهان دارویی به صورت اینترنتی از فروشگاه گیاهینه

بازرگانی زرین گیاهینه به عنوان مرجع معتبر و فعال عمده فروشی ادویه و عرضه انواع گیاهان دارویی کشور در اصفهان مشغول فعالیت است که محصولات متنوع را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

متقاضیان خرید گیاهان دارویی می‌توانند در طول شبانه‌روز با مراجعه به صفحه لیست محصولات فروشگاه به استعلام قیمت روز گیاهان دارویی اقدام کنند و در صورت تمایل به ثبت سفارش اینترنتی اقدام نمایند.

فروشگاه گیاهینه انواع گیاهان دارویی از قبیل چای، ریشه، برگ، گل و … را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و محصول خریداری شده را با توجه به حجم بار از طریق اتوبوس، باربری و پست در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مقرون به‌صرفه برای مشتریان ارسال می‌کند.

تیم تحریریه گیاهینه
تیم تحریریه گیاهینه
بازرگانی زرین گیاهینه یکی از پیشگامان عرضه ی کاربردی گیاهان بوده و گیاهان متنوع را با فرآوری های مختلف (ادویه، بذر، روغن و...) در دسترس عموم قرار داده است و حال با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در تلاش است که بیشتر از قبل مخاطبان خود را راضی نگه داشته و راحتی را برای آنها به ارمغان آورد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها