طب سنتی و درمان درد قلب با استفاده از چند راهکار ساده در منزل
درمان سریع قلب درد در خانه
21 دی 1401
روماتیسم
 روماتیسم چیست و در طب سنتی چه درمانی برای آن است؟
27 دی 1401

مصرف دمنوش گیاهی برای افزایش میل جنسی مردان و زنان

تقویت قوای جنسی با دمنوش گیاهی

آخرین بروز رسانی 23 دی 1401 توسط تیم تحریریه گیاهینه

خیلی از اوقات میل جنسی در مردان و زنان به علت‌های گوناگونی کاهش می‌یابد و در اکثر زوجین سبب نگرانی می‌شود با ما در سایت گیاهینه همراه باشید تا برخی از موثرترین داروهای گیاهی افزایش میلی جنسی را به شما معرفی کنیم.

مصرف کردن دارچین برای افزایش میل جنسی در مردان و زنان

دمنوش گیاهی دارچین از دیرباز برای افزایش میل جنسی آقایان و خانم‌ها استفاده می‌شده است و خاصیت‌های مختلفی را دارا است؛ از جمله خواص دارچین گرم بودن اون هست، دارچین به علت داشتن طبع گرم می‌تواند به راحتی شهوت را بالا ببرد و میل جنسی زوجین را بیشتر کند این دمنوش برای افزایش هوش نیز استفاده می‌شود و در خیلی از زمینه‌ها کاربرد دارد. برای تهیه کردن این دمنوش برای افزایش میل جنسی می‌توانید شما پودر دارچین و یا حتی چوب‌های آن را تهیه کنید و آن را در برنامه روزانه خودتان داشته باشید.

زعفران: دمنوش گیاهی برای افزایش میل جنسی

زعفران در بهبود جریان خون و گردش آن نقش بسزایی را دارد و گردش خون باعث گرم شدن بافت‌ها و بالا بردن احساسات می‌شود. زعفران گیاه ارزشمندی است و خاصیت‌های مختلفی را دارد این دمنوش گیاهی باعث افزایش میل زنان می‌شود و استفاده کردن از آن سبب تحریک بافت اطراف رحم می‌شود. زعفران به دلیل خاصیت گرم کنندگی باعث تحریک نعوظ در آقایان می‌شود و استفاده آن روی کیفیت رابطه تاثیر مثبتی به همراه دارد.

عسل یکی افزایش دیگر از راه‌های میل جنسی در مردان و زنان

یکی دیگر از مواد غذایی مهم در افزایش میل جنسی در زوجین است. از نظر طب سنتی عسل خالص و گرما ندیده یک داروی تاثیرگذار در درمان تقویت قوای جنسی و ناتوانی جنسی است؛ زیرا حاوی ویتامین E، روی و مواد معدنی دیگر است که ثابت شده است که موادی که حاوی ویتامین E و روی می‌باشند به درمان ناتوانی جنسی کمک بسرایی خواهد کرد.

استفاده کردن از گل مغربی برای افزایش میل جنسی مردان و زنان

برای مقابله کردن با خشکی واژن همچنین برای رفع خشکی واژن شما می‌توانید به گل مغربی اعتماد کنید. به علاوه نتایج بررسی‌های محققان فرانسوی که در سال 2003 به چاب رسیده است این را نشان می‌دهد که از هر 6 زن، 1 زن از خشکی (Vaginal) رنج می‌برد.

این مشکل که در زمان یائسگی و همچنین به علت افت ترشح استروژن بروز می‌کند، البته در خانم‌های جوان هم دیده شده است و باعث ایجاد ناراحتی در رابطه جنسی می‌شود، برای رفع کردن این مشکل شما می‌توانید که به گل مغربی اعتماد کنید. گل مغربی خاصیت مرطوب کنندگی را دارد. این گل سرشار از اسیدهای چرب ضروری است که با خشکی واژن مقابله خواهد کرد.

خرما برای افزایش میل جنسی در مردان و زنان

خرما برای افزایش میل جنسی بسیار موثر است تحقیقات نشان داده است که خرما برای رفع ضعف جنسی بسیار تاثیرگذار است. متخصصان طب سنتی از عسل و همچنین خرما برای ناتوانی جنسی از دیرباز استفاده می‌کردند. در سال 2006 محققان دانشگاه شیراز تاثیر خرما و همچنین شیره آن را برای عملکرد جنسی مورد بررسی قرار دادند و به این موضوع رسیدند که میزان بالای استرادیول و فلانویید که در خرما وجود دارد باعث افزایش تعداد اسپرم و تحریک جنسی خواهد شد و باعث افزایش اندازه و وزن بیضه‌ها می‌شود.

کلام آخر

لازم به ذکر است که شما برای مصرف کردن همه این دمنوش‌ها و عرقیجات و روغن‌ها و گیاه‌ها باید شما حتما با دکتر طب سنتی مشورت داشته باشید تا به وسیله طبع شما آن گیاه‌هایی که با طبع شما سازگاری دارند مصرف کنید. امیدواریم توانسته باشید با مطالعه این محتوا اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

سوالات متداول مصرف دمنوش گیاهی برای افزایش میل جنسی

آیا استفاده کردن از دمنوش‌ها و گیاهان طبیعی باعث افزایش میل جنسی در مردان و زنان می‌شود؟

بله. برخی از دمنوش‌ها و گیاهان طبیعی طبع گرم دارند و بعضی از آن‌ها مواد معدنی دارند که می‌توان از آن‌ها برای افزایش میل جنسی و تقویت آن مصرف کرد.

آیا امکان دارد که به طور طبیعی میل جنسی را افزایش داد؟

صد در صد. برای هر نیاز بشر راهکاری در طبیعت وجود دارد.

آیا هر دمنوش گیاهی برای تقویت طبع جنسی مناسب و خوب است؟

خیر. تمامی دمنوش‌ها همچنین گیاهان دارای ویژگی‌های افزایش دهنده میل جنسی را دارا نیستند.

 

تیم تحریریه گیاهینه
تیم تحریریه گیاهینه
بازرگانی زرین گیاهینه یکی از پیشگامان عرضه ی کاربردی گیاهان بوده و گیاهان متنوع را با فرآوری های مختلف (ادویه، بذر، روغن و...) در دسترس عموم قرار داده است و حال با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در تلاش است که بیشتر از قبل مخاطبان خود را راضی نگه داشته و راحتی را برای آنها به ارمغان آورد.
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها